• – logotypy a firemní znaky

    úvodní studie, zpracování do obvyklých grafických formátů, včetně grafického manuálu

    – tiskoviny

    návrhy, grafické zpracování s předtiskovou přípravou i finální tištěné realizace letáků, prospektů, katalogů a pod.

    – webové stránky

    úvodní studie s dopracováním návrhu a finální realizací „na klíč“, včetně návrhů a zpracování webových bannerů

     – billboardy

    grafické návrhy a řešení  s realizaci billboardů, reklamních bannerů

     – polepy vozidel

    realizace polepů automobilů, autobusů, tramvají a pod. formou dodávky „na klíč“

    – elektronické orientační systémy

    navigace a orientace v budovách pomocí elektronických displejů

    – elektronické prezentační systémy

    prezentační displeje a panely se vzdálenou správou anebo jednoduchým opakováním zařazených motivů

     

    – firemní a reklamní slogany

    slogany a  krátké heslovité texty na míru konkrétní firmě, či její kampani

    – PR články

    rozhovory a reportáže dle požadavku zadavatele